معرفی دوره آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته
نوشته شده توسط : علی

 

معرفی نرم افزار فتوشاپ و کاربردهایش

فتوشاپ نرم افزاری گرافیکی جهت ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ نوزدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌ سی شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.) اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از Adobe Photoshop به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی RGB، LIB، CMYK، سیاه و سفید و غیره.

از جمله کاربردی ترین کاربردهای این نرم افزا می توان به :

طراحی پوستر
طراحی بنر
طراحی لوگو
طراحی اسلایدر وبسایت
طراحی عکس های وبسایت
طراحی پوستر موسیقی
طراحی عکس نوشته
تایپوگرافی حرفه ای
طراحی عکس برای اینستاگرام
و…

 

معرفی دوره آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته

جهت گسترش سطح فعالیت خود در زمینه آموزش طراحی اقدام به برگزاری دوره فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته می نماید ، شما در این دوره آموزشی از مباحث مبتدی کار با نرم افزار فتوشاپ یعنی آموزش وارد کردن عکس به نرم افزار فتوشاپ را یادخواهید گرفت تا مباحث پیشرفته فتوشاپ یعنی کاربرد فتوشاپ در طراحی سایت ، کارت ویزیت ، اینستاگرام و …

 

آموزش تولید محتوا برای اینستاگرام

با توجه به نیاز بازار کار و درامد و فرصت موجود در زمینه تولید محتوای اینستاگرام برای کسب درامد و ارائه خدمات در بهترین پکیج اموزش فتوشاپ تمامی نکات لازم برای طراحی پست و اسلایدر در اینستاگرام به هنرجویان دوره اموزش داده میشود.

آموزش کار با لایه ها در نرم افزار فتوشاپ

یکی از اصلی ترین مباحث در فتوشاپ آموزش کار با لایه هاست ، شما زمانی که بلد باشید با لایه ها در نرم افزار  فتوشاپ کار کنید به راحتی میتوانید هر طرحی را که مد نظرتان باشد پیاده کنید ، در این دوره تمامی موارد لازم جهت کار با لایه ها در فتوشاپ به شما عزیزان آموزش داده می شود.

 

دوره آنلاین آموزش فتوشاپ

آموزشگاه زانکو در راستای کاهش هزینه های جانبی دوره فتوشاپ اقدام به ارائه دوره آنلاین آموزش فتوشاپ به صورت کامل در محیط های برگزاری کلاس به صورت آنلاین از جمله اسکای روم است ، در این روش شما همزمان با مدرس دوره فتوشاپ آنلاین خواهید شد و مدرس اقدام به اشتراک گذاری صفحه لپ تاپ خود جهت یاد دهی مطالب آموزشی است و شما به عنوان هنر جو میتوانید اقدام به یادگیری مطالب نمایید ، هم چنین پس از پایان هرجلسه ویدیوی آموزشی دوره برای شما عزیزان در وبسایت در دسترس قرار خواهد گرفت تا بتوانید ویدیو آموزشی دوره رو پس از پایان کلاس آنلاین مشاهده نمایید.

آموزش فتوشاپ حرفه ای 

سوالی که خیلی از هنرجویان دوره فتوشاپ آموزشگاه زانکو از تیم مشاوران زانکو میپرسند اینه که آیا دوره به صورت حرفه ای برگزار می شود ، بله این دوره به صورت حرفه ای از 0 تا مباحث حرفه ای و کاربردی ویژه فعالیت در بازار کار فتوشاپ به شما عزیزان آموزش داده می شود تا بعد از این دوره بتوانید به صوررت حرفه ای در بازار اقدام به فعالیت و کسب درآمد نمایید.

https://v.ht/A0AV


:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: